28 octombrie 2012

Ce să nu facem după masă ?



1. Nu fumati! - expertii au dovedit ca fumatul unei singure tigari dupa masa este comparabil cu fumatul a 10 tigari (sansa de a te imbolnavi de cancer este mai mare) 

2. Nu mancati fructe imediat dupa mese – stomacul se va umple cu aer. Mancati fructe dupa 1-2 ore sau cu 1 ora inainte de masa.

3. Nu beti ceai deoarece frunzele de ceai au un continut ridicat de acid. Aceasta substanta va duce la incetinirea digestiei deoarece proteina continuta de mancare se va intari.

4. Nu va dati drumul la curea – slabind cureaua dupa ce ati mancat veti cauza rasucirea intestinelor si blocarea lor.

5. Nu faceti baie – baia va creste presiunea sangelui in maini, picioare si corp astfel incat. in jurul stomacului va scadea. Acest lucru va conduce la incetinirea procesului de digestie din stomac.

6. Nu va plimbati! – Intotdeauna oameni spun ca dupa masa sa mergi 100 de pasi si vei trai 99 de ani. In zilele noastre acest lucru nu mai este valabil. Plimbandu-ne facem ca sangele sa se indrepte spre extremitati si va duce sistemul digestiv in imposibilitatea de a absorbi nutrientii din mancarea pe care am consumat-o.

7. Nu va culcati imediat! – mancarea tocmai ingerata nu poate fi digerata cum trebuie. Aceasta va conduce la infectii gastrice si intestinale.

6 comentarii:

  1. Lucruri importante pe care ar trebui sa le punem in aplicare nu numai sa le cunoastem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu respectam aceste indicatii ( punctele 3 si 4 ), dar promit ca o sa tin cont de ele. :)

      Ștergere
  2. Si atunci ce sa facem dupa ce mancam? Sa stam suspendati? Ca nu prea avem alternative.Poate ne sugerati si ce sa facem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga domnule sau doamna anonim, cea ce am scris sunt doar niste sfaturi de care mie imi place sa tin cont, atunci cand se poate. Eu am fost foarte entuziasmata cand am aflat de ele. Chiar nu stiam ca nu am voie sa beau ceai dupa masa, lucru care il si faceam. Nu este o noutate ca nu avem voie sa bem lichide dupa masa, pentru ca opreste digestia, cu exceptia celor indulcite si calde. Eram sigura ca pe acea lista intra si ceaiul, pentru ca este cald si indulcit, dar se pare ca m-am inselat.
      Ceea ce postez pe blog-ul meu este doar pentru o parte din oameni, aceia care au o alimentatie cat de cat echilibrata si vor sa afle informatii noi in aceasta directie, fara sa se simta frustrati sau atacati personal.
      Daca sunteti circar puteti sa stati si suspendat(a), daca nu, sunt o gramada de alternative cu ceea ce ati putea face dupa masa, dar trebuie sa le descoperiti singur(a).
      Daca tineti la dumneavoastra cat de cat si va pretuiti corpul pe care l-ati primit, atunci o sa faceti tot cea ce puteti pentru a fi sanatos ( pentru a nu va distruge singur) si o sa multumiti lui Dumnezeu pentru orice informatie pe care v-o scoate in cale, pentru ca nimic nu e intamplator.
      Va doresc multa sanatate!

      Ștergere
  3. Bune sfaturi. Daca as reusi sa renunt la punctul 1...ce bine ar fi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa faci orice ! Nu avem nici o limita; limitele noi ni le impunem. Daca vrei sa renunti la punctul unu o sa reusesti. :)

      Ștergere

Daca doresti sa-mi spui parerea ta despre acest articol sau sa mai adaugi ceva, te rog sa scrii mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare