07 martie 2013

8 Martie - La multi ani tuturor femeilor



De ziua mamei

Abia s-arata palcuri de cocori
Nici n-a-nflorit gradina noastra inca…
Dar ghioceii albi, de sub ninsori,
I-am  adunat cu dragoste adanca.
Sa ti-I aduc in dar, de ziua ta;
Ne-nsemnat buchetul meu e poate,
Da-ntr-insul vei citi simtirea mea
                        Si gandurile cele mai curate!  de Victor Tulbure )


Mama

M-a crescut mama in poala
Din leagan si pan' la scoala.
Zile-ntregi si nopti la randul
Mi-a vegheat somnul si gandul.
M-a invatat sa ganguresc,
Sa spun mama, sa zambesc,
M-a invatat apoi, prin casa
Primii pasi pana la masa.
M-a invatat ca sa nu mint,
M-a invatat sa nu m-alint.
Sa nu stiu ce este frica,
Toate m-a-nvatat mamica.
Mama buna, mama draga,
Te-as iubi o viata-ntreaga.
Pentru tot ce ai facut,
                           Pentru ca tu m-ai crescut.  ( de Nina Casian )






Primavara

Sub fereastra casei noastre
Vin si trec atatia pasi
Dar eu stiu cand trece mama
Mersul ei e mai gingas.

Cand ii suna glasul dulce
Eu un cantec il socot
Cand ma strange-n brate mama
Eu ma fac micut de tot.

Cerul e senin de-i parca
Floare de nu-ma-uita
Primavara-i mai frumoasa
 Cand zambeste mama mea.  
                    ( de Elena Dragos )




Picturi realizate de Elena Bissinger 

2 comentarii:

Daca doresti sa-mi spui parerea ta despre acest articol sau sa mai adaugi ceva, te rog sa scrii mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare